Doe mee

GroenLinks Haarlem is een actieve afdeling met iets meer dan vierhonderd leden, vijf gemeenteraadsleden en een wethouder. Wil je ook iets doen binnen de afdelingen? Dat kan natuurlijk, zoals het bezoeken van de maandelijkse vrijdagmiddagborrel, meehelpen met campagne voeren of het organiseren of bijwonen van politieke cafés.

Wil je iets doen, maar je weet nog niet wat?  Vul dan dit formulier in, dan neemt de vrijwilligerscoördinator Japser Drost contact met jou op om nader kennis te maken.

Geen tijd, maar wil je ons wel steunen? Ga dan https://steun.groenlinks.nl/haarlem

Campagneteam

Wil je meehelpen campagne voeren? Meld je dan aan voor het campagneteam:

Campagneleider: Elmar Otter
e-mail: campagneleider@groenlinkshaarlem.nl
Mobiel: 06 - 50 61 71 60

of Vrijwilligerscoördinator: Jasper Drost:
e-mail: jasper@groenlinkshaarlem.nl
Mobiel: 06 - 46 25 77 70

Jij ons nieuwe raadslid?
In maart 2018 kiest Haarlem een nieuwe gemeenteraad. GroenLinks zoekt daarom gedreven en maatschappelijk betrokken kandidaten die het Haarlemse beleid schoner, groener, duurzamer en socialer willen maken. Iets voor jou en kun je je vinden in de profielschets, meld je dan vóór 15 september 2017 aan bij de kandidatencommissie via commissiesecretaris John Schrama: kandidaten@groenlinkshaarlem.nl

Als je je aanmeldt, ontvang je o.a. uitleg over de procedure, een profielschets, een integriteitsformulier en een sollicitatieformulier. Kom je door de eerste selectie, dan heb je een gesprek met de kandidatencommissie. Dat gesprek vindt plaats eind september/begin oktober 2017 waarna de kandidatencommissie met een voorstel komt voor de conceptkandidatenlijst aan de leden.
De Algemene Ledenvergadering van GroenLinks Haarlem stelt vervolgens in december 2017 de definitieve kandidatenlijst vast.

Vrijdagmiddagborrel

Wil je de afdeling leren kennen? Kom dan de eerste vrijdag van de maand naar de vrijdagmiddagborrel van GroenLinks Haarlem. Zie voor de locatie en tijdstip de agenda en onze Facebook pagina.

Huis-aan-huis-acties

GroenLinks Haarlem gaat regelmatig langs de deuren voor een huis-aan-huis-actie. Tijdens deze acties gaan we langs Haarlemse deuren om zo veel mogelijk mensen te spreken over wat voor veranderingen ze graag in de stad willen zien. Wil je een keer meehelpen flyeren zie dan voorde locatie en tijdstip de agenda of op onze Facebook pagina. Wil je hier per mail over geinformeerd worden vul dan dit formulier in.

Sociale media

Lees en Like ons op Facebook