Bij velen van ons kriebelt het daarom. We willen in actie komen om ervoor te zorgen dat GroenLinks in Haarlem weer de grootste partij wordt. Want onze fractie en onze bestuurders hebben het uitstekend gedaan en als je het verkiezingsprogramma, “De gezonde stad”, leest dan kun je met het volste vertrouwen zeggen; dat we dat ook de komende vier jaar weer gaan doen.

Helaas lijkt het alsof we op dit moment niet veel kunnen doen met onze energie. De manier waarop GroenLinks de afgelopen jaren succesvol campagne heeft gevoerd is; het op een open en positieve manier in gesprek gaan met mensen op markten, bijeenkomsten of aan de deur. Dat was altijd de manier waarop  wij ons enthousiasme aanwenden en onze hoopvolle boodschap ten volle brachten om kiezers te bewegen op onze partij te stemmen. Helaas kan dat, net als vorig jaar met de landelijke verkiezingen, niet.

Uiteraard zijn we geheel naar onze aard niet bij de pakken neer gaan zitten. We hebben een interessante manier bedacht om toch met de Haarlemmers in gesprek te kunnen gaan over onderwerpen die hen interesseren.

Vanaf medio januari gaan we tweewekelijks aan de hand van een centraal thema met elkaar in gesprek op de social media: Facebook, Instagram en Twitter. We vragen iedereen die onze partij in Haarlem een warm hart toedraagt aan deze gesprekken mee te doen. Dat kan al op een hele simpele manier, namelijk door GroenLinks Haarlem op de diverse social media te volgen en op de uitingen van GroenLinks Haarlem te reageren en deze te delen.

Wil je ook dat GroenLinks weer een groot aantal zetels haalt? Help ons dan! Sluit je aan bij de online beweging door te mailen naar: campagneleider@groenlinkshaarlem.nl

P.S. Heb je een idee dat je graag online wilt uitvoeren of waar we bij aan kunnen sluiten? Dan hoor ik dat heel graag.

Daarnaast zijn we nog op zoek naar mensen die extra goed zijn in vormgeving en/of naredactie en anderzins creatieven!

Jeroen Philipsen

Campagneleider